zaterdag 28 april 2012

Bummetje

In het vorige bericht liet ik een opdracht zien. Nu was deze opdracht van mijn schoonzus en ik mocht me dus heerlijk uitleven met foto's van m'n eigen nichtje. Hoe leuk is dat?! En ik besloot alle foto's dubbel te bestellen (en mijn schoonouders, man en schoonzus toe te voegen) en voor mijn schoonzus en zwager ook een eigen bummetje te maken... Schoonzus is fan van Teigetje, zwager van Iejoor dus ja wat doe je dan...
De binnenkant is lekker in roze en paars; net als het kamertje van mijn nichtje.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, lief albummetje, dat papier van Poeh moet ik volgens mij ook nog ergens hebben, leuk!!! en ik ben een iejoor fan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je het voor hen ook hebt gemaakt! Leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief Rianne! Altijd fijn als iemand fan is van iets waarvan je leuk papier etc. kunt krijgen!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat ziet dat er cute uit, Rianne! Hartstikke leuk geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig album! Leuk papier eb je gebruikt. Je schoonzusven nichtje boffen maar met jou!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen