woensdag 11 april 2012

Langzaam aan...

Na mijn afgemaakte explosion-box dan nu even een "kletsblogje"...

Langzaam aan zijn we toch wel bezig met onze verhuizing want; al met al duurt het nog maar anderhalve maand en dan krijgen we onze sleutel al! Ik ben op vrije dagen al wat dozen aan het inpakken (fotoboeken, leesboeken en alle dingen die we de komende 7 weken niet nodig zullen hebben.
Gelukkig hebben we laatst al een keer onze zolder uitgezocht en opgeruimd dat scheelt weer!

Eén slaapkamer is nu gebombardeerd tot 'verhuishok' en deze kamer wordt steeds voller met allerlei dozen die uitgezocht en ingepakt zijn en waar keurig op staat wat er in zit en waar ze heen moeten. Tja een 'structootje' ben ik best wel :-)
Nu mag ik niets sjouwen dus zet ik twee lege dozen op de tafel (goede werkhoogte), vul ze, vouw ze dicht en manlief zet ze dan 's avonds boven. Geniaal toch?

Ondertussen staat mijn gang vol met laminaat. Manlief en ik hebben een TOTAAL verschillende smaak en komen daardoor altijd op iets uit wat we allebei 'prima' vinden. We gingen laatst naar een outlethal voor laminaat (restpartijen) waar we beiden een vloer zagen die we HEEL gaaf vonden! Allebei! Op zaterdag gezien, manlief wilde niets overhaast doen dus wilde goed nadenken en maandags heeft hij het toch maar opgehaald. Als we dan iets vinden wat we beiden heel gaaf vinden...

Het samen eens worden van gordijnen (beneden) en behang (slaapkamer) is een grotere uitdaging... Als ik mocht kiezen was ik allang klaar geweest haha!

Voor in mijn scraphok mocht ik het wel helemaal zelf kiezen en voor dat hokkie (die verder ingericht wordt met voornamelijk witte dingen) vond ik onderstaande HEEL gaaf:
Tof he? Lekker naturel en toch een 'bloemetje'. Ik had al tijden in mijn hoofd dat ik zoiets wilde maar ik kon het elke keer niet vinden tot ik hier dus tegen aan liep.. Ik heb nu al zin in mijn eigen hokkie :-)

1 opmerking: