vrijdag 4 mei 2012

Bloemetjesportemonnee

Mijn schoonmoeder vroeg mij om "iets om geld in te geven" dus ik vroeg haar of zij het portemonnee'tje wilde die ik wel vaker heb gemaakt "Ja! In vrolijke kleurtjes en met bloemetjes" was de opdracht.
Van binnen:
De roze "pinpasjes" kunnen er uit en daar kan ze zelf nog wat op schrijven.
Volgens mij heb ik mij prima aan de opdracht gehouden of niet? :-)
De bruine buitenkant is trouwens ook gewoon cardstock maar dan door een embos-folder gehaald zodat het net leer is...

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig idee. En het ziet er net echt uit met dat papier ...uh is het papier dat bruine ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig portemonnee
    heb je gemaakt van binnen ziet
    er ook super uit!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen