maandag 2 juli 2012

Vrije dag...

Vandaag heb ik een vrije dag en die moest maar even nuttig besteed na dit heerlijke weekend!
Zaterdag zijn we naar de Apenheul geweest waar het ERG druk was maar waar we toch genoten hebben van de aapies en van het weer.
Zondag kwamen schoonzus, zwager en ons nichtje langs. Altijd fijn om even met mn nichtje te kunnen knuffelen :-)

Zoals gezegd: dan moest vandaag maar nuttig besteed en dus heb ik de deurtjes en laatjes in mijn expeditkast gezet. Meer dan dat gaat er niet in zitten in mn scrapkamer zolang de deuren nog niet af zijn want die verven we daar op een groot stuk plastic.
Ik heb dus maar weer 2 deuren van een laag verf voorzien (alle deuren moeten 2x2 lagen met 20u droogtijd tussendoor dus daar zit nogal wat tijd in). Beneden besloot ik dat ik ook maar gebruik moest maken van het mooie weer van vandaag en heb ik vanmorgen het deurbeslag er af gehaald, de deur geschuurd en voorzien van een eerste laag. Wat een verschil he?
Alle deuren hadden dit "vieze" kleurtje en alle deuren worden fris "roomwit". Wat een verschil maakt dat in huis zeg!

De achterdeur moet dan op een andere vrije, mooie dag dus nog een 2e laag en boven moeten er nu nog 7 lagen geverfd worden... Het duurt even... Maar dan heb je ook wat! :-)

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, bizar he, wat een laagje verf kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zon mooi kleurtje hadden wij ook in ons huis in combinatie met knalblauw (LELIJK)

    Succes met verven!

    BeantwoordenVerwijderen