woensdag 17 april 2013

Even een update en een nieuwtje!

Schandalig zo lang als het geleden is dat ik geblogt heb. Dit betekent overigens niet dat er niets gebeurt. Integendeel!

Ik heb wel een tijdje stil gezeten maar dat was uiteindelijk iets leuks; ik ben namelijk inmiddels 18,5 week zwanger! (dit even voor diegenen die dit gemist hadden) En ja dat heeft in het begin er voor gezorgd dat ik vrijwel geen energie had :) Inmiddels krijg ik langzaamaan wat energie terug en daarmee kwam ook de productiviteit terug...

Samen met mijn schoonzus ben ik aan de freubel geweest; hier heb ik alleen helaas geen foto's van.

Verder volgde ik afgelopen zaterdag een workshop van Tamara bij Creatijd in Almere en daar maakte ik deze tags:



 Lekker aan de klieder met diverse soorten Tim-inkt. Leuk om te doen en superveel geleerd!

Verder heb ik van de week een portemonnee'tje in elkaar gezet. Lekker roze:

 Met op de pinpasjes ruimte om een wens te schrijven...
Ondertussen is er nog meer onderweg hoor maar dat volgt...

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Dat zijn leuke experimentjes op de tags en je portomonee'tje is super......ook leuk om cadeau te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke labels, Rianne, en wat ziet dat portemonneetje er gaaf uit! Super leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug zeg! Kom maar op met al het creatieve voor de baby en al de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo'n hele serie tags, wat leuk.
    De een nog leuker dan de ander.
    Je tasje/portemonnee is ook leuk!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je nu weer wat energie teruggekregen hebt!
    Heb je een bol buikje?
    Je hebt prachtige tags gemaakt en het roze portemonneetje is ook erg leuk!
    Geniet van je zwangerschap verder...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen