woensdag 24 april 2013

Mini album

Begin juni gaan we met ons 3tjes op een braderie staan om zelfgemaakte spulletjes te verkopen. Om dat te kunnen doen, moet je natuurlijk wel wat te verkopen hebben. In mijn vorige berichtje zagen jullie al een roze portemonneetje. Hier komen nog meer varianten van.
Ook maakte ik dit mini-album:


Achter elk "fotomatje" zit een tag die je er uit kunt trekken waar nog op geschreven kan worden.




Ik heb hem zo gemaakt dat er 8 foto's van 9x13 in kunnen zodat iemand het lege album kan kopen en er zelf foto's in kan plakken die niet speciaal op maat gemaakt hoeven te worden. De kleuren zijn een beetje flets (onze camera is zo langzamerhand antiek te noemen en ja; voor de kleine er is wil ik graag een nieuwe haha) maar hij is zwart/wit/grijs met knalroze.

9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf mini album, Rianne, ziet er echt super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk albumpje om te verkopen. Dat van die camera herken ik wel, die van mij is ook al een oudje. Slim om nog even te wachte tot de kleine er is, het is allemaal duur genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi de minni album super gedaan!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat is dat mooi!!!
    Geen idee wat je ervoor gaat vragen maar het is te weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een gaaf album geworden!!
    Heel mooi en ik hou ook wel van die kleuren.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit!

    groet,
    de meneer van het hout

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt is íe nog mooier wb. de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb je weer prachtig mooi gemaakt!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne,

    Via, via op je blog gekomen, erg inspirerend! Ben volger geworden, ben benieuwd naar meer creaties van je hand...
    Op welke braderie staan jullie?
    Ga zelf ook af en toe op een braderie staan met mijn spulletjes. Altijd erg leuk!
    Ik werk graag met vilt, papier en stof. Neem gerust eens een kijkje op mijn blog als je zin hebt:
    http://decreatieveuil.blogspot.com
    Enne...nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen